Strona 1 z 1

Patronaty, sponsoringi czyli jak znaleźć złoty środek

: 04 lut 2011, 07:53
autor: konrad13
Witajcie,
wczoraj na zebraniu Zarządu poruszony został temat patronatów, które SAP mógłby sprawować nad określonymi przedsięwzięciami, co dałoby nam większą widoczność w mediach.
Jedna z kategorii patronackich to wydarzenia publiczne , nie związane z podmiotami komercyjnymi - czyli np wystawy muzealne. Tutaj zapewne nie będzie żadnych konfliktów.

Co natomiast zrobić w przypadku gdy jakaś firma prywatna zechce wykupić przestrzeń reklamową na stronie SAP, lub będzie chciała by SAP firmował jakieś komercyjne wydarzenie - np wystawę?

Czy np wydarzenia członków SAP powinny być "automatycznie" patronowane przez SAP?

pozdrawiam,
Konrad Szukalski

Re: Patronaty, sponsoringi czyli jak znaleźć złoty środek

: 04 lut 2011, 10:34
autor: Niewiarowski
Sądze, że SAP powinien patronować wszystkim imprezom organizowanym przez zrzeszone galerie, bez względu na to czy mają charakter komercyjny czy nie. Jeżeli już kogoś przyjmujemy w swoje szeregi to na dobre i złe. Jeżeli ktoś zacznie ostro chałturzyć i w ocenie środowiska będzie to naganne to wtedy, po głosowaniu, zarząd może patronat cofnąć.
P.
W.

Re: Patronaty, sponsoringi czyli jak znaleźć złoty środek

: 04 mar 2011, 21:36
autor: konrad13
Na ostatnim zebraniu Z ustaliliśmy ,że będzie kalendarium - wydarzenia posrtowane chronologicznie podłączone do kalendarza - i jak na razie nie ma cdn.