Aktualności


Koniec rekrutacji na studia podyplomowe i kurs "Rynek sztuki i antyków"

DobkowskiNaczynia połączone1971olejpłótnoInformujemy, że zakończyliśmy rekrutację

na studia podyplomowe i kurs:

RYNEK SZTUKI I ANTYKÓW 2015/2016

 

 X edycja kierunku. Kolejna, XI edycja rozpocznie się w 2016 roku.

 

Informujemy, że przed wypełnieniem formularza elektronicznego na stronie uczelni, należy koniecznie skontaktować się ze Specjalistą ds. rekrutacji na studia podyplomowe "Rynek sztuki i antyków" z SAiMP - panią Eweliną Jakóbczyk (  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  , tel.kom.: 792 393 546). Udzieli ona wszelkich informacji na temat rekrutacji, przebiegu zajęć itp.

 

Program i informacje ogólne - plik do pobrania

Pierwsze w Polsce studia podyplomowe o takim profilu realizowane przy współpracy Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego z ogólnopolską organizacją marszandów sztuki i antyków SAiMP, która absolwentów uhonoruje również własnym dyplomem.
Absolwenci naszych studiów, nabędą wiedzę niezbędną dla profesjonalnych uczestników polskiego i międzynarodowego handlu sztuką i antykami, a także pożyteczną dla wszystkich, zamierzających inwestować w dzieła sztuki lub po prostu interesujących się nimi. Osoby o takiej, wiedzy są poszukiwane na rynku pracy przez galerie, antykwariaty, domy aukcyjne, instytucje finansowe i biznesowe tworzące własne kolekcje, czy fundusze, zamierzające inwestować w dzieła sztuki. 
W charakterze wykładowców zaangażowaliśmy najważniejszych polskich przedstawicieli rynku, więc osoby posiadające wiedzę w praktyce i przekazujące ją w oparciu o własne doświadczenia. Część zajęć odbywać się będzie na terenie galerii, antykwariatów i domów aukcyjnych, gdzie słuchacze będą mogli bezpośrednio zapoznać się z dziełami sztuki i antykami obecnymi na rynku.
Studia kończą się pisaniem i obroną pracy końcowej, której temat wybierany jest przez słuchacza z dowolnie wybranego działu, szeroko pojętego rynku sztuki.

Autor programu i Kierownik Studiów Rynek sztuki i antyków:
dr Jerzy Huczkowski (e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  , tel.kom.: 607 617 760)


Program:

 
13. Warszawskie Targi Sztuki w Arkadach Kubickiego w Warszawie - 09-11.10.2015

Hermann Kauffmann Portret dziewczynki 1914 olej na płótnie 1205 x 1205  cm Artykwariat

13. Warszawskie Targi Sztuki w Arkadach Kubickiego Zamku Królewskiego w Warszawie
09-11.10.2015


W tym roku, już po raz trzeci w nowej odsłonie podczas Warszawskich Targów Sztuki pojawią się czołowe galerie sztuki współczesnej i antykwariaty oraz domy aukcyjne. Po raz siódmy w tak prestiżowym miejscu jakim są Arkady Kubickiego Zamku Królewskiego. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Polsce. „Dużą wagę przywiązujemy również do propagowania sztuki i edukowania najmłodszych. Stąd wystawy towarzyszące wybitnych twórców Tadeusza Kantora i Rosława Szaybo oraz warsztaty plastyczne dla dzieci i młodzieży” – mówi Piotr Lengiewicz, prezes Rempexu, organizatora WTS.


- „Zróżnicowana oferta, ponad 1000 obiektów pozwoli wybrać pracę według własnego gustu i na miarę swoich możliwości finansowych. Będzie można kupić nadal niedoszacowane zdjęcia znanych fotografików (Pierściński, Sikora, Niedenthal, Gierałtowski, Tomaszewski, Prażmowski, Ryczka oraz Rytka), młode malarstwo ( Stokłosa, Leto, Kabala, Curyło) oraz prace uznanych twórców np. Wilkonia, Szaybo, Pągowskiego, Stannego, Grzyba, Dwurnika i obrazy klasyków współczesności (Wróblewski, Nowosielski, Stażewski, Fangor, Krygier). Sztukę przedwojenną reprezentują m.in. Malczewski, Hofman, Weiss, Chełmoński” – mówi Kama Zboralska, Przewodnicząca Rady Programowej 13.WTS.
Wśród rzeźbiarzy pojawią się m.in.: uznany artysta Krzysztof M. Bednarski, Bronisław Krzysztof (jego dzieła w kolekcjach m.in. Alfreda Taubmana - właściciela D.A. Sotheby’s w Nowym Jorku, Rothschildów, Sibillii Weiller, księżnej Luksemburga, Isabelle hrabiny d’Ornano oraz Rodziny Staraków), Grzegorz Gwiazda, utalentowany, młody artysta, który odnosi coraz większe sukcesy we Włoszech i Niemczech. Grafikę zarówno warsztatową, jak i cyfrową pokaże Pragaleria.
Wśród zakwalifikowanych ponad 50 wystawców pojawią się m.in. Zderzak, Art Agenda Nova, Galeria Stefan Szydłowski, Mostra, Beta 16, 101 Projekt, Galeria Muzalewska, Olimpus, Galeria Grafiki i Plakatu, Milano, Artemis, Stalowa, Limitededition.pl. oraz Arttrakt. Sztukę dawną oraz rzemiosło artystyczne pokażą m.in. Galeria Berżera, Galeria 32 (specjalizująca się w sztuce art deco), D.A. Rempex, Artykwariat, Polski Dom Aukcyjny Wojciech Śladowski i monachijski Antiquariat Desa Pahor (rzadkie, oryginalne, starodawne mapy oraz książki z okresu od XV do XIX wieku). Dla numizmatyków będą dostępne wyjątkowe obiekty m.in. dwu dukatowy żeton koronacyjny Jana III Sobieskiego, datowany na 2 luty 1676 rok, drugi znany egzemplarz znajduje się w prywatnym zbiorze .

 
Rynek młodej sztuki w Polsce w 2014 roku

Rynek młodej sztuki w Polsce w 2014 roku

plik do pobrania

    Popyt na tzw. młodą sztukę, czyli dzieła plastyczne artystów, którzy ukończyli uczelnie niedawno, systematycznie rośnie. Wyniki raportu opublikowanego przez portal Rynek i Sztuka (www.rynekisztuka.pl) z 2014 roku wskazują, że wartość tego rynku wzrosła w Polsce co najmniej do poziomu 3,86 mln zł wobec 3,06 mln zł w 2013 roku (wzrost wartość obrotów o 26%). Na poprawę koniunktury z pewnością miała wpływ aktywność domów aukcyjnych, które chętniej i częściej organizowały licytacje młodej sztuki. W 2014 roku urządzono ich 38, czyli o 13 więcej niż w roku poprzednim. Intensyfikacja działań domów aukcyjnych nie przełożyła się jednak na wyraźne zwiększenie ilości sprzedanych obiektów – 2511 prac wobec 2469 w 2013 roku. Wzrosła natomiast wartość sprzedanego na licytacji dzieła – w 2014 roku trzeba było za nie zapłacić średnio 1538 zł, a w 2013 roku o 295 zł mniej. Można zaryzykować opinię, że przytoczone parametry sprzedaży miały związek z jakością oferowanych prac. Stąd nasuwa się wniosek, że w minionym roku wylicytowane dzieła były – najogólniej rzecz ujmując – lepsze, co tłumaczy zarazem gotowość wyłożenia większych środków przez kupujących, a pośrednio wskazuje także na poprawę smaku estetycznego odbiorców, nawet jeśli de gustibus non disputandum est.

 
Rekrutacja na X edycję studiów podyplomowych i kursu "Rynek sztuki i antyków" 2015/2016 trwa

DobkowskiNaczynia połączone1971olejpłótno

 

Informujemy, że rekrutacja na studia podyplomowe i kurs została zakończona

 RYNEK SZTUKI I ANTYKÓW 2015/2016

 X edycja kierunku

 

 

Informujemy, że przed wypełnieniem formularza elektronicznego na stronie uczelni, należy koniecznie skontaktować się ze Specjalistą ds. rekrutacji na studia podyplomowe "Rynek sztuki i antyków" z SAiMP - panią Eweliną Jakóbczyk ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel.kom.: 792 393 546). Udzieli ona wszelkich informacji na temat rekrutacji, przebiegu zajęć itp.

 

Program i informacje ogólne - plik do pobrania

Pierwsze w Polsce studia podyplomowe o takim profilu realizowane przy współpracy Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego z ogólnopolską organizacją marszandów sztuki i antyków SAP, która absolwentów uhonoruje również własnym dyplomem.
Absolwenci naszych studiów, nabędą wiedzę niezbędną dla profesjonalnych uczestników polskiego i międzynarodowego handlu sztuką i antykami, a także pożyteczną dla wszystkich, zamierzających inwestować w dzieła sztuki lub po prostu interesujących się nimi. Osoby o takiej, wiedzy są poszukiwane na rynku pracy przez galerie, antykwariaty, domy aukcyjne, instytucje finansowe i biznesowe tworzące własne kolekcje, czy fundusze, zamierzające inwestować w dzieła sztuki.
W charakterze wykładowców zaangażowaliśmy najważniejszych polskich przedstawicieli rynku, więc osoby posiadające wiedzę w praktyce i przekazujące ją w oparciu o własne doświadczenia. Część zajęć odbywać się będzie na terenie galerii, antykwariatów i domów aukcyjnych, gdzie słuchacze będą mogli bezpośrednio zapoznać się z dziełami sztuki i antykami obecnymi na rynku.
Studia kończą się pisaniem i obroną pracy końcowej, której temat wybierany jest przez słuchacza z dowolnie wybranego działu, szeroko pojętego rynku sztuki.

Autor programu i Kierownik Studiów Rynek sztuki i antyków:
dr Jerzy Huczkowski (e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel.kom.: 607 617 760)


Program:

 
Protokół z Walnego Zgromadzenia - 2015

SAP - logo

Protokół z Walnego Zgromadzenia Stowarzyszenia Antykwariuszy Polskich w dniu 13 maja 2015 roku w Krakowie.

protokół - plik do pobrania

Zebranie odbyło się 13 maja 2015 roku w Krakowie w przewidzianym drugim terminie, to jest o godzinie 12:00 w biurze SAP przy ul. Miodowej 41/12.
Walne Zgromadzenie członków Stowarzyszenia Antykwariuszy Polskich miało zdolność do podejmowania prawomocnych uchwał w sprawach objętych porządkiem obrad. W Walnym Zgromadzeniu uczestniczyło 37 członków SAP oraz zaproszeni goście.

 

 

Program Walnego Zgromadzenia SAP:
Miejsce zebrania: Kraków - siedziba SAP, ul. Miodowa 41/12 (I piętro)
Termin: 13 maja 2015 r., godz. 11:45 (pierwszy termin) oraz 12:00 (drugi termin)

12:15 - Otwarcie Zebrania przez panią Prezes i przedstawienie porządku obrad.
- Wybór prowadzącego Zebranie i zatwierdzenie porządku obrad przez zebranych.
- Sprawozdanie z działalności za rok 2014/2015 oraz z całej, 3-letniej kadencji Zarządu (referuje Prezes pani Zuzanna Migo-Rożek).
- Głosowanie dotyczące zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu.
- Omówienie stanu finansów SAP (referuje Sekretarz-Skarbnik pan Wojciech Niewiarowski).
- Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej (referuje Przewodniczący Komisji Rewizyjnej pan Wiesław Dyląg).
- Głosowanie dotyczące zatwierdzenia sprawozdania finansowego Zarządu.
- Głosowanie dotyczące udzielenia absolutorium ustępującemu Zarządowi.
- Wybór Prezesa SAP i pozostałych członków Zarządu SAP oraz członków Komisji Rewizyjnej i Sądu Koleżeńskiego
   - głosowanie dotyczące formy wyborów Prezesa i pozostałych członków Zarządu (jawne/tajne);
   - wybór Komisji Skrutacyjnej w przypadku zachowania tajności głosowania dotyczącego składu Zarządu;
   - zgłaszanie kandydatur na Prezesa SAP i głosowanie (tajne/jawne);
   - zgłaszanie kandydatur do Zarządu SAP i głosowanie (tajne/jawne);
   - zgłaszanie kandydatur do Komisji Rewizyjnej i głosowanie (jawne);
   - zgłaszanie kandydatur do Sądu Koleżeńskiego i głosowanie (jawne);
   - ogłoszenie wyników wyborów przez Komisję Skrutacyjną (w przypadku głosowania tajnego) lub przez Przewodniczącego Zebrania (w przypadku głosowania jawnego).

- Dyskusja i poddanie pod głosowanie wniosków o zmiany w statucie SAP:
   - Zmiana nazwy Stowarzyszenia Antykwariuszy Polskich na Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich;
   - Zmiana wpisu w statucie, dotycząca corocznego Walnego Zgromadzenia - z kwietnia na czerwiec;
- Sekcja Młodych Marszandów – projekt Zarządu SAP.
- Omówienie wniosków z Kongresu Muzealników w Łodzi (23-25.04.2015), na który zaproszono Zarząd SAP.
- Wolne wnioski.
15:00- Zamknięcie zebrania
15:00-16:00 - Catering

 
Walne Zgromadzenie SAP - 2015


SAP - logo

Informujemy, że Walne Zgromadzenie członków Stowarzyszenia Antykwariuszy Polskich odbędzie się 13 maja 2015 roku (środa) w Krakowie, w siedzibie SAP przy ul. Miodowej 41/12 (I piętro). Pierwszy termin zebrania wyznaczony został na godz. 11:45, zaś drugi na godz. 12:00.
Chcąc przygotować odpowiednią ilość miejsc dla Państwa, prosimy o potwierdzenie swojego uczestnictwa e-mailem przez wszystkich, którzy zamierzają w zebraniu uczestniczyć ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ). Przypominamy, że jest to zebranie wyborcze, na którym będziemy wybierać Zarząd i pozostałe organy SAP na kolejne trzy lata. Na zebraniu również zostanie poddany pod głosowanie m. in. wniosek o zmianę nazwy stowarzyszenia. W związku z tym, w trakcie zebrania będziemy podejmować uchwały wymagające określonej frekwencji, byłoby zatem pożądane, aby Ci z Państwa, którzy nie mogą w zebraniu uczestniczyć, dostarczyli wybranym przez siebie osobom pisemne pełnomocnictwo do ich reprezentowania.

 
Oświadczenie Zarządu SAP

SAP - logo

"Zarząd SAP informuje, że w dniu 4 lutego 2015 roku na zebraniu podjął uchwałę o wykluczeniu Pani Barbary Zambrzyckiej-Śliwy z grona członków Stowarzyszenia ​Antykwariuszy Polskich. Podstawową przyczyną było uporczywe niepłacenie składek. Ponadto wystąpiły poważne przesłanki wskazujące na możliwość naruszenia przez Panią Zambrzycką-Śliwę zasad etyki obowiązujących w zawodzie antykwariusza. Niestety wskutek braku kontaktu nie udało się tych wątpliwości wyjaśnić."

 
Sekcja sztuki nowoczesnej i współczesnej w SAP

SAP - logoKoleżanki i Koledzy
zarząd SAP zamierza utworzyć nową strukturę organizacyjną – sekcję zrzeszającą przedstawicieli galerii handlujących sztuką nowoczesną i współczesną. Ideą powołania sekcji jest konieczność reprezentowania wspólnych interesów marszandów i antykwariuszy. Dotyczy to przede wszystkim spraw związanych z działalnością podmiotów gospodarczych jak standardy obiegu dokumentów, relacje z ekspertami, ubezpieczenie firm i towaru, warunki eksportu itd. SAP zrzesza przedstawicieli ponad stu firm działających na polskim rynku, jednakże środowisko galerii zajmujących się sztuką współczesną jest reprezentowane zaledwie przez kilka podmiotów gospodarczych. W kwietniu przyszłego roku odbędzie się I Kongres Muzealników Polskich, w czasie którego będzie możliwość przeprowadzenia dyskusji o relacjach pracownicy muzeów – handlarze dziełami sztuki. Uważamy, że konieczne jest wytypowanie wspólnych przedstawicieli reprezentujących całe nasze środowisko, gdyż będzie to doskonała okazja do omówienia np. pracy muzealników w roli ekspertów. Zarząd SAP dostrzega zmiany zachodzące na polskim rynku sztuki i z uznaniem ocenia pracę marszandów umiejętnie promujących nowe pokolenie artystów. Istotne jest, że nasz rynek cały czas ulega zmianom – adaptowane są nowe narzędzia pracy, jak np. Internet, co stawia przed środowiskiem ciągle nowe wyzwania. Chcielibyśmy wspólnie wypracowywać standardy naszej działalności i wykorzystując dotychczas nabyte doświadczenia ułatwiać pracę i pomagać tym, którzy tego potrzebują. Zapraszamy zatem koleżanki i kolegów z branży do wstąpienia w szeregi SAP i do dalszej, wspólnej pracy. Osoby zainteresowane prosimy o kontaktowanie się z Panią Janiną Górką-Czarnecką, właścicielką Galerii Artemis (Kraków, ul. Poselska 15, tel. 12 422 03 94, tel.kom.: 602 278 408), wiceprezes SAP, którą na czas tworzenia sekcji zarząd powołuje na jej kierownika.
Jednocześnie, dostrzegając zmiany zachodzące na rynku, zarząd ma świadomość, że są one w wielu przypadkach udziałem ludzi młodych, którzy jeszcze nie prowadzą swoich firm, ale szykują się albo do ich przejęcia, albo do utworzenie własnych, w oparciu o swoje oryginalne pomysły. Są innowacyjni, korzystają z nowych mediów, mają już pewne doświadczenie, ale potrzebują własnej platformy komunikacyjnej i wsparcia organizacyjnego i prawnego. Zarząd SAP proponuje zatem utworzenie w ramach Stowarzyszenia sekcji młodych marszandów. Będzie ona działać w oparciu o istniejące struktury SAP dając jednocześnie swobodę w przekazywaniu myśli i doświadczeń i gwarancję możliwość korzystania z wiedzy starszego pokolenia handlarzy dziełami sztuki. Osobą kontaktową w ww. sprawie będzie Pani Janina Górka-Czarnecka.
W świetle powyższych zmian zarząd SAP informuje, że nastąpi zmiana nazwy Stowarzyszenia na Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich.

Zarząd Stowarzyszenia Antykwariuszy Polskich

 
Uroczystości w Pałacu Prezydenckim – Program UNESCO Pamięć Świata

Uroczystości w Pałacu Prezydenckim – Program UNESCO Pamięć Świata

Miło nam poinformować, że 11 bezcennych polskich dokumentów zostało wpisanych na Listę Krajową Programu UNESCO Pamięć Świata. Głównym celem tego programu, który powstał w 1992 roku, jest popularyzacja znaczenia oraz ochrona dziedzictwa dokumentacyjnego na świecie. Tym bardziej cieszy wpisanie tych niezwykle istotnych dla polskiej kultury dokumentów na powyższą listę.
Oficjalne wręczenie certyfikatów miało miejsce 17 października 2014 roku w Pałacu Prezydenckim w Warszawie. W uroczystościach uczestniczyła Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego prof. Małgorzata Omilanowska.
Do udziału w uroczystości został zaproszony przez Kancelarię Prezydenta RP – Prezes Honorowy Stowarzyszenia Antykwariuszy Polskich dr Jerzy Huczkowski. Poza nim wzięło udział w spotkaniu również wielu znamienitych gości. Certyfikaty wpisania na Listę Krajową Programu UNESCO Pamięć Świata przekazano zaś oficjalnie na ręce dyrektorów wszystkich instytucji (archiwów, bibliotek itp.), w których znajdują się owe wyróżnione, bezcenne polskie dokumenty.

Spis dokumentów:
- Konstytucja 3 maja 1791.
- Złoty kodeks gnieźnieński z II poł. XI w.
- Kronika Galla Anonima z XII w.
- Dokument lokacyjny miasta Krakowa z 5 czerwca 1257 r.
- Banderia Prutenorum autorstwa Jana Długosza z 1448 r.
- Kazania świętokrzyskie z II poł. XIII w.
- Opis żup bocheńskich i wielickich z 1518 r.
- Białoruski Tristan z XVI-XVII w.
- Autograf Pana Tadeusza Adama Mickiewicza (1832-1834).
- Akta Organizacji Narodowej Powstania Styczniowego (1863-1864).
- Memoriał Ignacego Jana Paderewskiego do prezydenta Stanów Zjednoczonych Woodrowa Wilsona z 17 stycznia 1917 roku.

http://www.mkidn.gov.pl/pages/posts/inauguracja-polskiej-listy-krajowej-programu-unesco-pamiec-swiata-5054.php
http://www.unesco.pl/komunikacja-i-informacja/pamiec-swiata/

 
Rekrutacja na studia podyplomowe "Rynek sztuki i antyków"


DobkowskiNaczynia połączone1971olejpłótno

 

Informujemy, że zakończyliśmy rekrutację na studia podyplomowe i kurs:
RYNEK SZTUKI I ANTYKÓW 2014/2015
IX edycja kierunku w Krakowie

 

 

 

 

Informujemy, że przed zgłoszeniem się na studia, należy koniecznie skontaktować się ze Specjalistą ds. rekrutacji na studia podyplomowe "Rynek sztuki i antyków" z SAP - panią Eweliną Jakóbczyk ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel.kom.: 792 393 546). Udzieli ona wszelkich informacji na temat rekrutacji, przebiegu zajęć itp.

Program i infromacje ogólne - plik do pobrania

 
Protokół z Walnego Zgromadzenia SAP

SAP - logo

Protokół z Walnego Zgromadzenia Stowarzyszenia Antykwariuszy Polskich 

plik do pobrania

Zebranie odbyło się 20 maja 2014 roku w Krakowie w przewidzianym drugim terminie, to jest o godzinie 12:15 w biurze SAP przy ul. Miodowej 41/12.
Walne Zgromadzenie członków Stowarzyszenia Antykwariuszy Polskich miało zdolność do podejmowania prawomocnych uchwał w sprawach objętych porządkiem obrad. W Walnym Zgromadzeniu uczestniczyło 30 członków SAP oraz zaproszeni goście.


Program Walnego Zgromadzenia SAP:
Miejsce zebrania: Kraków - siedziba SAP, ul. Miodowa 41/12 (I piętro)
Termin: 20 maja 2014 r., godz. 12:00 (pierwszy termin) oraz 12:15 (drugi termin)

12:15 - Otwarcie Zebrania przez panią Prezes i przedstawienie porządku obrad.
- Wybór prowadzącego Zebranie i zatwierdzenie porządku obrad przez zebranych.
- Sprawozdanie z działalności za rok 2013/2014 (referuje Prezes pani Zuzanna Migo-Rożek).
- Głosowanie dotyczące zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu.
- Omówienie stanu finansów SAP (referuje Sekretarz-Skarbnik pan Wojciech Niewiarowski).
- Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej (referuje Przewodniczący Komisji Rewizyjnej pan Wiesław Dyląg).
- Głosowanie dotyczące zatwierdzenia sprawozdania finansowego Zarządu.
- Powitanie nowych członków SAP.
- Wykład: Możliwości uzyskania ofert ubezpieczeniowych na polskim rynku dla mienia o charakterze zabytkowym, dzieł sztuki, zbiorów antykwarycznych. Niebezpieczeństwo wynikające z nieprawidłowo zawartych ubezpieczeń. (referuje broker ubezpieczeniowy pani Anna Kurek).
- Dyskusja z przedstawicielami policji w sprawie procedur postępowania w przypadku zetknięcia się z falsyfikatami.
- Wolne wnioski.
14:30- Zamknięcie zebrania
14:30-15:00 – Catering

 
«PoczątekPoprzednia123456NastępnaOstatnie»

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Bezpłatny newsletter

Chcesz otrzymywać informacje związane z naszym stowarzyszeniem?

Ankieta

Czy jesteś za swobodnym wywozem dzieł sztuki z Polski?

Kalendarz

Czerwiec 2017 Lipiec 2017 Sierpień 2017
Ni Po Wt Śr Cz Pi So
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31