Aktualności


Protokół z Walnego Zgromadzenia SAiMP - 2017

SAiMP-logo

Protokół z Walnego Zgromadzenia SAiMP, które odbyło się 12 maja 2017 roku w Busko Zdroju.

Link do pobrania protokołu - Protokół z WZ SAiMP

 

 

Walne Zgromadzenie SAiMP odbyło się przy okazji Konferencji Jubileuszowej SAiMP z okazji 20-lecia istnienia Stowarzyszenia oraz 10-tej edycji studiów podyplomowych "Rynek sztuki i antyków", która odbyła się w dniach 12-14 maja 2017 roku w Busko Zdroju.

Relacja z konferencji będzie niebawem dostępna na naszej stronie.

Konferencja-SAiMP-2017

 

Ciąg dalszy fotorelacji poniżej....

 
Aktualności

Szanowni Państwo,

działa już system zapisów elektronicznych na XIII edycję studiów podyplomowych, która rozpocznie się w październiku 2017 r.

Link do rejestracji elektronicznej:

https://rekrutacja-csp.ka.edu.pl/?_ga=2.197197551.1755286797.1495539700-1252952842.1494588808

 

Z poważaniem

Ewelina Jakóbczyk

 
Walne Zgromadzenie SAiMP - 2017

SAiMP-logo

 Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia Antykwariuszy i Marszandów Polskich odbędzie się 12 maja 2017 roku (piątek) w hotelu BRISTOL**** ART & MEDICAL SPA w Busko Zdroju, ul. 1 Maja 1. Pierwszy termin zebrania wyznaczony został na godz. 17:00, zaś drugi na godz. 17:15.
Jeśli ktoś z członków SAiMP nie deklarował uczestnictwa w całej Konferencji Jubileuszowej SAiMP trwającej od 12 do 14 maja 2017 r., to prosimy o potwierdzenie w sekretariacie ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , 12 632 7996) przyjazdu na samo Walne Zebranie.

Program zebrania - plik do pobrania

 

 

 

 
Konferencja 12-14 maja 2017 - Busko-Zdrój

 program - plik do pobrania

informacje o hotelu - plik do pobrania

Program Konferencji Jubileuszowej

z okazji dwudziestolecia działalności

Stowarzyszenia Antykwariuszy i Marszandów Polskich

Hotel Bristol**** Art & Medical SPA  w Busku Zdroju, ul. 1 Maja 1

12 - 14 maja 2017 r.

 

 


    12 maja - piątek

od 15:00 - przyjazd i zakwaterowanie
     17:00 - sala kominkowa, Walne Zebranie członków SAiMP
               (porządek zebrania w osobnym załączniku dla członków)
     19:15 - powitanie uczestników konferencji – inauguracyjny toast
     19:30 - kolacja

 

     13 maja - sobota


    7:30 - 10:30 - śniadanie


     Sesja przedpołudniowa w sali kominkowej:
     Konferencja Jubileuszowa z okazji dwudziestolecia działalności SAiMP
    Prowadzenie – Zuzanna Migo-Rożek
    Antykwariat Rara Avis, Wiceprezes Zarządu SAiMP.


   1) 11:00 - dr Jerzy Huczkowski
                   Prezes Honorowy SAiMP i kierownik studiów podyplomowych „Rynek sztuki i antyków”.
                                 Trochę historii.
   2) 11:20 - dr Wojciech Szafrański
                   Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu.
                                Aktualne problemy rynku sztuki. Księgi ewidencyjne.
   3) 11:50 - Janusz Miliszkiewicz
                   Dziennikarz „Rzeczpospolitej”, specjalista od rynku sztuki i kolekcjonerstwa.
                               Jak zbić fortunę na handlu sztuką – recepta dla antykwariusza.
   4) 12:20 - Konrad Szukalski
                   Wiceprezes Domu Aukcyjnego Agra Art, Członek Zarządu SAiMP.
                               Eksport i import dzieł sztuki - uwagi, porady, problemy.
   5) 12:50 - Leszek Wąs
                   Antykwariat Sztuka i Antyki, Wiceprezes Zarządu SAiMP.
                                Warunki powoływania ekspertów w ramach współpracy SAiMP i MKiDN.
   6) 13:10 - dr Wojciech Niewiarowski
                   Dom Aukcyjny Rynek Sztuki, Prezes Zarządu SAiMP.
                                 Najważniejsze zagadnienia związane z obecną działalnością SAiMP.

    14:00 - Lunch

 

      Sesja popołudniowa w sali kominkowej:
      Forum absolwentów studiów podyplomowych „Rynek sztuki i antyków”
      Prowadzenie – Janina Górka-Czarnecka
     Galeria Artemis, Członek Zarządu SAiMP.


   1) 15:30 - Tomasz Tworek
                   Przedsiębiorca, kolekcjoner.
                              Kolekcja, akcje artystyczne w przestrzeni publicznej.
   2) 16:00 - dr Werner Jerke
                   Kolekcjoner, właściciel Muzeum Jerke w Recklinghausen.
                             Dlaczego Muzeum Sztuki Polskiej w Niemczech.
                             Z kolekcji dr. Wernera Jerke.
   3) 16:30 - Krzysztof Fabijański
                  Galeria Stalowa.
                            Galeria i inicjatywy pokrewne.
   4) 16:50 - Wolna trybuna absolwentów.
                  Wystąpienia po 15 minut.
                 Zgłoszenia wystąpień po przedpołudniowej sesji
   

       20:00 - Uroczysty bankiet

 

 

      14 maja - niedziela

      7:30 - 10:30 - śniadanie


     Spotkania i dyskusje kuluarowe.


     Doba hotelowa kończy się o godz. 12:00

 

 

Janina Górka-Czarnecka
Główny Organizator Konferencji SAiMP

 

 
Życzenia od SAiMP na Wielkanoc

Szanowni Państwo,
z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
chciałbym w imieniu Zarządu Stowarzyszenia Antykwariuszy i Marszandów Polskich
złożyć najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych, ciepłych i w końcu ​słonecznych
​świąt oraz pomyślności w życiu zawodowym i osobistym.

Z poważaniem
Wojciech Niewiarowski
Prezes Stowarzyszenia Antykwariuszy i Marszandów Polskich ​

Wielkanoc-SAiMP-3

 
Ogólnopolski zjazd z okazji 20-lecia SAiMP i 10-lecia kierunku "Rynek sztuki i antyków"

SAiMP-logoSzanowni Państwo,
w imieniu Stowarzyszenia Antykwariuszy i Marszandów Polskich mamy przyjemność zaprosić do udziału w jubileuszowym spotkaniu 20-lecia działalności Stowarzyszenia i 10-lecia funkcjonowania studiów podyplomowych „Rynek sztuki i antyków” wszystkich członków SAiMP oraz absolwentów ww. kierunku studiów.

 

 

   Zjazd antykwariuszy i marszandów oraz absolwentów zaplanowaliśmy w formie luksusowej majówki w Bristol Art & Medical SPA w Busku Zdroju w terminie 12-14 maja 2017 roku.
Przewidujemy możliwość prezentacji szczególnie ciekawych inicjatyw realizowanych przez absolwentów. Można przyjechać z osobą towarzyszącą; szereg atrakcji dostępnych w ofercie Bristolu, zadowoli osobę w każdym wieku.
  Przewidywany koszt pobytu w pokoju jednoosobowym (dwie doby) to około 700 zł, a w pokoju dwuosobowym 500 zł. Cena zawiera śniadania, kolację w dniu przyjazdu, lunch i bankiet w sobotę. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu na kolejną dobę. Dokładny koszt uzależniony jest od ilości chętnych.
   W związku z tym, bardzo prosimy o zgłaszanie zainteresowanych do sekretariatu Stowarzyszenia do dnia 10 lutego br. Szczegółowy program Zjazdu opracowywany jest przez Zarząd, oczekujemy również na Państwa sugestie.

Z poważaniem


Wojciech Niewiarowski
Prezes SAiMP

oraz 
Janina Górka-Czarnecka

Członek Zarządu SAiMP
Reprezentant Zarządu SAiMP ds. studiów podyplomowych „Rynek sztuki i antyków”

 

Bristol Art & Medical SPA w Busku Zdroju

http://bristolbusko.pl 

 

 

 
Życzenia od SAiMP
Szanowni Państwo,
pragniemy złożyć życzenia Ciepłych, Radosnych i Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia.
Niech nadchodzące święta przyniosą Państwu szczęście i pomyślność oraz dodadzą otuchy w zmaganiu się z codziennością.
Zaś Nowy Rok niechaj będzie czasem realizacji wszystkich planów i marzeń - zarówno prywatnych, jak i tych zawodowych.
 
W imieniu Zarządu SAiMP
Wojciech Niewiarowski
Prezes Stowarzyszenia Antykwariuszy i Marszandów Polskich
 
SAiMP-kartka świateczna2016-1
 
Rynek sztuki i antyków - od lutego rozpocznie się XII edycja kierunku

 

DobkowskiNaczynia połączone1971olejpłótno

 Rekrutacja na XII edycję studiów podyplomowych i kursu "Rynek sztuki i antyków" zakończona!!!

- początek zajęć - luty 2017 r. 

Z racji bardzo dużego zainteresowania, a jednocześnie ograniczonej do 25 osób liczby miejsc w grupie studiów podyplomowych "Rynek sztuki i antyków", podjęto decyzję, że wyjątkowo w lutym 2017 roku rozpocznie się kolejna, już XII edycja kierunku.

Rekrutacja została już zakończona, a osoby zainteresowane wpisujemy już tylko na listę rezerwową!!!

Kolejna - XIII edycja studiów - rozpocznie się w październiku 2017 r. (w maju rozpoczniemy oficjalnie rekrutację). Osoby, które nie zdążyły się zapisać na poprzednie, zachęcamy do kontaktu e-mailowego. Poinformujemy wówczas drogą e-mailową wszystkich wstępnie zainteresowanych o rozpoczęciu naboru.

 

XII edycja będzie trwała od lutego 2017 roku do stycznia 2018 roku (z przerwą wakacyjną).

 

Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, przyjęcia według kolejności zgłoszeń. Limit miejsc od ubiegłego roku to 25 osób!!
Osoby zainteresowane zachęcamy do pośpiechu, gdyż zawsze szybko wyczerpuje się limit wolnych miejsc (przy rekrutacji na ostatnie edycje studiów kończyliśmy je na ponad 2 miesiące przed czasem i nie mogliśmy przyjąć na nasze studia podyplomowe wszystkich chętnych).

 

Program i informacje ogólne - plik do pobrania

Pierwsze w Polsce studia podyplomowe o takim profilu realizowane przy współpracy Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego z ogólnopolską organizacją marszandów sztuki i antyków SAiMP, która absolwentów uhonoruje również własnym dyplomem.
Absolwenci naszych studiów, nabędą wiedzę niezbędną dla profesjonalnych uczestników polskiego i międzynarodowego handlu sztuką i antykami, a także pożyteczną dla wszystkich, zamierzających inwestować w dzieła sztuki lub po prostu interesujących się nimi. Osoby o takiej, wiedzy są poszukiwane na rynku pracy przez galerie, antykwariaty, domy aukcyjne, instytucje finansowe i biznesowe tworzące własne kolekcje, czy fundusze, zamierzające inwestować w dzieła sztuki.
W charakterze wykładowców zaangażowaliśmy najważniejszych polskich przedstawicieli rynku, więc osoby posiadające wiedzę w praktyce i przekazujące ją w oparciu o własne doświadczenia. Część zajęć odbywać się będzie na terenie galerii, antykwariatów i domów aukcyjnych, gdzie słuchacze będą mogli bezpośrednio zapoznać się z dziełami sztuki i antykami obecnymi na rynku.

Informujemy, że przed wypełnieniem formularza elektronicznego na stronie uczelni, należy skontaktować się ze Specjalistą ds. rekrutacji na studia podyplomowe "Rynek sztuki i antyków" z SAiMP - panią Eweliną Jakóbczyk ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel.kom.: 792 393 546). Udzieli ona wszelkich informacji na temat rekrutacji, przebiegu zajęć itp.

 
Interesująca i niecodzienna publikacja członka SAiMP

 

Ulotka legia A6

 

"Gratulujemy sukcesu i interesującej publikacji członkowi SAiMP - panu Dariuszowi Pawłowskiemu, który w przeszłości zajmował się zawodowo sportem i jako zapalony bibliofil, postanowił podjąć się opisu części historii polskiego sportu."

 Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich

 

 

 

 

"Ładnych kilka lat temu wpadłem na pomysł napisania książki o historii sekcji klubu, w którym grałem przez 10 lat w koszykówkę – Legii Warszawa. Dwa lata temu zaprosiłem do mojego projektu wydawniczego Marka i Łukasza Ceglińskich – wg mnie najlepszych dziennikarskich ekspertów koszykarskich. O efektach naszej pracy będą mogli Państwo się przekonać już 26 listopada 2016 r., kiedy odbędzie się oficjalna premiera książki – „ZIELONI KANONIERZY”.

Dariusz Pawłowski

 
Rynek sztuki i antyków - od lutego rozpocznie się XII edycja kierunku

 

DobkowskiNaczynia połączone1971olejpłótno

 

Rekrutacja na XII edycję studiów podyplomowych i kursu "Rynek sztuki i antyków" zakończona!!!

- początek zajęć - luty 2017 r. 

Z racji bardzo dużego zainteresowania, a jednocześnie ograniczonej do 25 osób liczby miejsc w grupie studiów podyplomowych "Rynek sztuki i antyków", podjęto decyzję, że wyjątkowo w lutym 2017 roku rozpocznie się kolejna, już XII edycja kierunku.

Rekrutacja została już zakończona, a osoby zainteresowane wpisujemy już tylko na listę rezerwową!!!

Kolejna - XIII edycja studiów - rozpocznie się w październiku 2017 r. (w maju rozpoczniemy oficjalnie rekrutację). Osoby, które nie zdążyły się zapisać na poprzednie, zachęcamy do kontaktu e-mailowego. Poinformujemy wówczas drogą e-mailową wszystkich wstępnie zainteresowanych o rozpoczęciu naboru.

 

XII edycja będzie trwała od lutego 2017 roku do stycznia 2018 roku (z przerwą wakacyjną).

Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, przyjęcia według kolejności zgłoszeń. Limit miejsc od ubiegłego roku to 25 osób!!
Osoby zainteresowane zachęcamy do pośpiechu, gdyż zawsze szybko wyczerpuje się limit wolnych miejsc (przy rekrutacji na ostatnie edycje studiów kończyliśmy je na ponad 2 miesiące przed czasem i nie mogliśmy przyjąć na nasze studia podyplomowe wszystkich chętnych).

 

Program i informacje ogólne - plik do pobrania

Pierwsze w Polsce studia podyplomowe o takim profilu realizowane przy współpracy Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego z ogólnopolską organizacją marszandów sztuki i antyków SAiMP, która absolwentów uhonoruje również własnym dyplomem.
Absolwenci naszych studiów, nabędą wiedzę niezbędną dla profesjonalnych uczestników polskiego i międzynarodowego handlu sztuką i antykami, a także pożyteczną dla wszystkich, zamierzających inwestować w dzieła sztuki lub po prostu interesujących się nimi. Osoby o takiej, wiedzy są poszukiwane na rynku pracy przez galerie, antykwariaty, domy aukcyjne, instytucje finansowe i biznesowe tworzące własne kolekcje, czy fundusze, zamierzające inwestować w dzieła sztuki.
W charakterze wykładowców zaangażowaliśmy najważniejszych polskich przedstawicieli rynku, więc osoby posiadające wiedzę w praktyce i przekazujące ją w oparciu o własne doświadczenia. Część zajęć odbywać się będzie na terenie galerii, antykwariatów i domów aukcyjnych, gdzie słuchacze będą mogli bezpośrednio zapoznać się z dziełami sztuki i antykami obecnymi na rynku.

Informujemy, że przed wypełnieniem formularza elektronicznego na stronie uczelni, należy skontaktować się ze Specjalistą ds. rekrutacji na studia podyplomowe "Rynek sztuki i antyków" z SAiMP - panią Eweliną Jakóbczyk ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel.kom.: 792 393 546). Udzieli ona wszelkich informacji na temat rekrutacji, przebiegu zajęć itp.


Autor programu i Kierownik Studiów "Rynek sztuki i antyków":
dr Jerzy Huczkowski (e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel.kom.: 607 617 760)

Program:

1. Historia sztuki polskiej XIX i XX w.
2. Sztuka kolekcjonowania.
3. Charakterystyka podstawowych dzieł sztuki obecnych na rynku sztuki współczesnej.
4. Techniki graficzne - zajęcia praktyczne w pracowni graficznej.
5. Techniki malarskie - wizyty w pracowniach malarskich i ASP.
6. Techniki rzeźbiarskie - wizyty w pracowniach rzeźbiarskich.
7. Broń i prezentacja wybranych obiektów kolekcjonerskich.
8. Rzemiosło artystyczne na rynku sztuki w Polsce – uwarunkowania i specyfika.
9. Biżuteria.
10. Rzemiosło artystyczne na rynku sztuki w Polsce – uwarunkowania i specyfika.
11. Dawne meble.
12. Srebra i metale.
13. Dawne szkło użytkowe i artystyczne.
14. Tkaniny i dywany.
15. Judaica na polskim rynku.
16. Międzynarodowy rynek dzieł sztuki. Popyt, podaż i cena dzieł sztuki.
17. Międzynarodowy rynek dzieł sztuki. Historia powstania i organizacja.
18. Sprzedaż dzieł sztuki na aukcjach w Polsce.
19. Promowanie twórczości początkujących artystów na przykładzie programu opracowanego i wdrożonego przez łódzki dom aukcyjny Rynek Sztuki.
20. Otwarcie i prowadzenie galerii – założenia do business planu.
21. Polskie i międzynarodowe organizacje marszandów sztuki oraz pisma poświęcone sztuce.
22. Sztuka inwestowania w sztukę.
23. Wymagania dotyczące fotografii oferowanej do sprzedaży.
24. Polskie prawodawstwo dotyczące handlu sztuką i antykami.
25. Polskie i międzynarodowe systemy ochrony dzieł sztuki.
26. Reguły prawne i finansowe handlu sztuką w praktyce domu aukcyjnego, galerii i antykwariatu.
27. Udział artystów polskich w międzynarodowych wystawach sztuki w latach międzywojennych.
28. Twórczość Sotera Jaxy-Małachowskiego na tle polskiego malarstwa marynistycznego.
29. Wpływy sztuki orientalnej na ukształtowanie się nowego stylu w Europie.
30. Konserwacja zabytków – filmowe prezentacje wybranych prac.
31. Stare zabawki i inne oryginalne kierunki zainteresowań kolekcjonerskich.
32. Wybór i budowa kolekcji.
33. Szlachetne techniki fotograficzne na rynku sztuki.
34. Wykład autorski: Moje fotografowanie i kariera w USA.
35. Handel numizmatami – w antykwariacie i na aukcji.
36. Ceramika i porcelana europejska: produkcja i kolekcjonerstwo.
37. Prezentacja Galerii Starmach obecnej w Krakowie i na zagranicznych targach sztuki.
38. Prezentacja Galerii i Domu Aukcyjnego Nautilus.
39. Prezentacja Galerii Artemis.
40. Z doświadczeń domu aukcyjnego Rempex.
41. Kolekcjonowanie fotografii w Polsce. Muzeum Historii Fotografii.
42. Prawo własności intelektualnej w odniesieniu do rynku sztuki i antyków.
43. Stara książka, mapy i rękopisy na polskim rynku.
44. Psychologia rynku sztuki.
45. Sprzedaż dzieł sztuki przez Internet.
46. Fałszerstwa sztuki i zabytków.
47. Falsyfikaty na polskim rynku.
48. Fenomen targów sztuki na świecie. Ich historia, rozwój i misja.
49. Targi w Bazylei.
50. Kariera artysty w teorii i praktyce.
51. Panel dyskusyjny, interakcyjny – modelujący rynek sztuki.
52. Genealogia i heraldyka.
53. Portal Artinfo.
54. Wykład autorski: Collegium Maius.
55. Wykład autorski: Muzeum Narodowe w Krakowie.
56. Wykład autorski: Międzynarodowe Centrum Kultury.
57. Fotografia kolekcjonerska-możliwości i granice
58. Współczesny dizajn.
58. Rynek sztuki w systemie finansowym.
60. Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie.
61. Muzeum Historyczne Miasta Krakowa.
62. W jakie fotografie inwestować i gdzie wystawiać.
63. Aukcje dzieł sztuki na przykładzie aukcji fotografii Wojciech Fangora.
64. Nowe technologie. Wrażenia z francuskich galerii sztuki.
65. Testy semestralne oraz egzamin końcowy.


Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji programu.


Przypominamy, że:
Pierwsza edycja kierunku rozpoczeła się w marcu 2008 roku.
Druga - w październiku 2008 roku.
Trzecia i czwarta edycja rozpoczeły się równocześnie w paździeniku 2009 roku.
Piąta edycja - w paździeniku 2010 roku.
Szósta edycja - w listopadzie 2011 roku.
Siódma edycja - w październiku 2012 roku.
Ósma edycja - w listopadzie 2013 roku.
Dziewiąta edycja - w listopadzie 2014 roku.
Dziesiąta edycja - w październiku 2015 roku.
Jedenasta edycja - w październiku 2016 roku.
Dwunata edycja rozpocznie się w lutym 2017 roku.

Procedura zapisu na studia podyplomowe:
Instrukcja dotycząca rejestracji elektronicznej - plik do pobrania
W pierwszej kolejności należy zarejestrować się na stronie uczelni:
Rekrutacja elektroniczna dostępna jest pod linkiem:
http://csp.ka.edu.pl/interface/bin/
Podczas rejestracji elektronicznej należy uzupełnić swoje dane osobowe w elektronicznym arkuszu, wydrukować go, podpisać i wraz z dołączoną kserokopią dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz 2 zdjęciami legitymacyjnymi oraz potwierdzeniem wpłaty wpisowego - wysłać pocztą (lub dostarczyć osobiście) na adres uczelni.
Przyjęcia według kolejności zgłoszeń. Opłatę za studia (całość lub pierwszą ratę - w zależności od wyboru) należy uiścić przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.
Całkowity koszt studiów podyplomowych i kursu wynosi 3800 zł i płatność tą można podzielić na 2 lub 4 równe raty (bez odsetek).
Liczba godzin lekcyjnych ogółem: 200 (w ramach 13 zjazdów weekendowych w roku).
Wpisowe: 100 zł

Informujemy, że zjazdy odbywają się średnio co dwa tygodnie w weekendy (tzn. w soboty i niedziele) w Krakowie. W sobotę zajęcia rozpoczynają się o godz 12:00 i trwają do godz ok. 19:30, zaś w niedzielę trwają od ok. 9:00 do ok. 16:30.
Pierwszy semestr będzie trwał od lutego do czerwca 2017 r., zaś drugi od października 2017 r. do stycznia 2018 r.

Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich
ul. Miodowa 41/12, 31-052 Kraków
tel. 12 632 79 96, 792 393 546
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
www.antykwariusze.pl

Ewelina Jakóbczyk
Specjalista ds. studiów podyplomowych "Rynek sztuki i antyków"
tel. 792 393 546
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

 

 
14. Warszawskie Targi Sztuki w Arkadach Kubickiego w Warszawie - 14-16.10.2016 Zaproszenie

14 WTS Zaproszenie intrernetowe

 
«PoczątekPoprzednia123456NastępnaOstatnie»

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Bezpłatny newsletter

Chcesz otrzymywać informacje związane z naszym stowarzyszeniem?

Ankieta

Czy jesteś za swobodnym wywozem dzieł sztuki z Polski?

Kalendarz

Czerwiec 2017 Lipiec 2017 Sierpień 2017
Ni Po Wt Śr Cz Pi So
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31